Kundeservice / Broderi og Artistic Digitizer

Andre spørsmål

Andre spørsmål (swipe)

FAQ Broderi og Artistic Digitizer

Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt her er det bare å ta kontakt med oss.

Jeg har et problem med programvaren min. Hva skal jeg gjøre?

Hvis du har kjøpt en programvare hos en forhandler, vennligst kontakt dem direkte. Har du kjøpt programvaren hos oss, vennligst kontakt oss via kontaktskjemaet nedenfor med en beskrivelse av saken.

Jeg har et problem med oppdatering av programvaren. Hva skal jeg gjøre?

Hvis du har kjøpt programvaren hos en forhandler, vennligst kontakt dem direkte. Har du kjøpt programvaren hos oss, vennligst kontakt oss via kontaktskjemaet nedenfor med en beskrivelse av saken det gjelder.

Jeg er usikker på hvilken programvare jeg skal velge. Kan dere hjelpe meg?

Vennligst se vår sammenligning over de ulike programvarene

Hvis du fortsatt føler deg usikker, vennligst kontakt oss ved å benytte kontaktskjemaet nedenfor.

Jag har et problem med broderimaskinen min. Kan dere hjelpe meg?

Hvis du har kjøpt en broderimaskin hos en forhandler, vennligst kontakt dem direkte. Har du kjøpt broderimaskinen din hos oss, vennligst kontakt oss ved å benytte kontaktskjemaet nedenfor med en beskrivelse av saken det gjelder.

Fungerer apper og programvarer på både Mac og Windows?

Det er et kostnadsspørsmål å lage apper og programvarer. Janome har derfor tatt følgende beslutning for å best mulig møte alle digitale plattformer:

  • Programvaren som følger med Janome-maskiner er for Windows 
  • Gratis broderiapper finnes tilgjengelig for iPad (én finnes også for iPhone)
  • AcuSpark, til Janome Continental M7, er tilgjengelig for både iPhone og Android-telefoner
  • Stingsettingsprogrammet vi selger, Janome Artistic Digitizer, kan brukes på både Mac og Windows 

 

Kontakt oss angående Broderi og Artistic Digitizer