Kundeservice / Retur

Andre spørsmål

Andre spørsmål (swipe)

FAQ Retur

Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt her er det bare å ta kontakt med oss.

Hvordan returnerer jeg en vare?

1. Fortell oss at du ønsker å foreta en retur. Send en beskjed til oss via kontaktskjemaet nedenfor. Oppgi hvilke varer returen gjelder og ordrenummeret ditt. Ordrenummeret ditt finner du på ordrebekreftelsen du fikk på e-post.

2. Pakk og merk returpakken med «Scandinavian Home Products AS Norge, Gråterudveien 2, 3036 Drammen».  OBS!  Symaskiner skal alltid sendes i originalforpakning. Send returen med neste postbud. Kjøper står for kostnader knyttet til returfrakt til oss.

3. Vi gir deg beskjed når vi har mottatt returen din og tilbakebetalingen overføres til det kortet som ble brukt til kjøpet. Hvis du har valgt å betale med faktura kanselleres denne.

Koster det noe å returnere varer?

Kjøper står for returfraktkostnader. Frakten kommer an på pakkens størrelse og vekt og kan enkelt beregnes av personalet på nærmeste postkontor.

Har dere mottatt returen min?

Vi gir deg beskjed per e-post når vi har mottatt returen. Hvis du ikke har hørt noe fra oss innen ca. to arbeidsuker, bør du kontakte oss. Kanskje vi må sjekke om pakken har stanset et sted på veien eller lignende.

Kan jeg bytte en vare?

Du må følge samme prosedyre som når du skal foreta en retur med de varene du ønsker å levere tilbake, og siden legge inn en ny bestilling på det du ønsker å bytte til.

Jeg har mottatt et feilaktig eller skadet produkt.

Hvis du har mottatt et feilaktig eller defekt produkt, kan du kontakte oss via kontaktskjemaet nedenfor.

Oppgi en kort beskrivelse av saken, samt ordrenummer som du finner på ordrebekreftelsen. Hvis du ikke finner ordrebekreftelsen, vennligst oppgi fullt navn og e-postadresse.

Kontakt oss angående Retur